23 Şubat 2011 Çarşamba

"Travel around Europe with AIESEC"

 Bir AIESEC Alumnisinin Başarı Hikayesi!

Adım Gözde İmamoğlu, 2009 DEU, Çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri mezunuyum. Yurt dışında staj yapma düsüncesi daha yolun basında bende bir hedef olarak belirmişti. 2008 yılında Berlin’de Erasmus öğrencisi olarak 6 ay okudum ve o süreçte staj aramalarıma başlamıştım. Ama sonra tek başına bunun ...zor oldugunu anladım çünkü sonuca ulaşamadan çok zaman kaybetmiştim. Ama AIESEC ile hem staj arama sürecinde hem de firma ile eşleştikten sonraki süreçlerde hissettiğim güven ve ayrıcalık oldu. Şu an bu sayfayı çalıştığım ofisten yazmak için hep birlikte cok uğraştık. Masam bana ait, iş tanımlarım bana ait... Mülakat, dokümanlar, belgeler, prosedürler, vize islemleri.... Hepsi geride kalıyor ve sizin yapmanız gereken işinizin tadını çıkarmak, size gerçekten önem verildiğini hissetmek, ve kültürlerarası yönetimin ve önemli projelerin içinde olmak... Ben Deutsche Telekom ile eşleştim ve su an Frankfurt’ta genel merkezde Insan Kaynakları Geliştirme departmanında gerçekten istediğim işi yapıyorum.

Farklı kültürleri tanımak, onlar ile beraber çalışmak, seyahat etmek, neye değer verdiklerini anlamak; uluslararası iletişim becerilerinizi geliştirebilmenin en iyi yolu. Hiç endişeniz olmadan kendinizi çok güzel bir çevrede bulacağınızdan eminim. Frankfurt’a ilk geldiğim gün elimde ulaşabileceğim bir kişi var iken şimdi bütün AIESEC ofisindekileri tanıyorum ve hafta sonlarımızı Avrupa’nın mükemmel şehirlerine seyahat ederek geçiriyoruz. Şimdiden elime geçen bu fırsatın kalıcı bir işe dönebileceğini hissediyorum. Özel yasamımı ve kariyer hedeflerimi AIESEC sayesinde birleştirdim. Dünya’nın ve Avrupa’nın en güzel şehirlerinde, sektörlerinin öncü firmalarıyla AIESEC ile muhteşem bir yol sizi bekliyor. Hiç bir engel sizi yıldırmasın.
Gözde İmamoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder