15 Şubat 2011 Salı

AIESEC Stajı ile Hayatım Değişti


2008 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi Ekonomi bölümünden mezun olduktan sonra başladı benim staj maceram. Polonya’nın Krakow şehrinde EuroAsia firmasında lojistik alanında 1 senelik bir staj yaptım. AIESEC içinde yaklaşık 1,5 yıllık serüvenim içerisinde birçok sorumluluk aldım, ancak yapmış olduğum staj, hayatımı değiştiren bir deneyimdi. AIESEC ile staj deneyimi hiç unutmak istemediğim bir anı olarak kalacak. Organizasyon yapısının ne kadar gelişmiş olduğunu, üyelerinin sonuna kadar arkalarında durduklarını gördüm. Orada bulunduğum sürede AIESEC’in uluslararası boyutunu bir kez daha anlama ve daha yakından tanıma fırsatım oldu. Bu stajı yaptığım için, farklı bir kültürü ve o kültürdeki iş ortamını tanımanın keyfini tattığım için çok mutluyum. AIESEC içerisinde aldığım sorumluluklar ve kişiliğime katmış olduğu değerler staj yaptığım firmada ve diğer yaşantımda çok etkili oldu. Firma yetkilileri başta olmak üzere iş arkadaşlarım arasında beni farklı kılan bir unsurdu AIESECli olmam.

AIESEC ile yurt dışı fırsatları kovalayan arkadaşlar içinse söyleyebileceğim tek söz “hayatınızı değiştirmek kendi elinizde ve sadece o cesareti kendinizde bulun ve dünyayı keşfedin”.

Ahmet AKSAKAL

1 yorum:

  1. Paylaşımlarınızı Metal çöp konteyner ekibimiz olarak yakından takip ediyoruz.Çalışmalarınızda ekibimizce başarılar dileriz.

    YanıtlaSil